.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

بد شانسی

نمی دانم چرا تو یه دوره بدی افتادم.بد شانسی پشت بدشانسی،این آخریش که داشتم میرفتم رو هوا،به هر کی گفتم تعجب کرد که چرا من هنوز زنده ام!
انگاری همه آرزوی مرگ ما رو کرده بودند!خلاصه خوشحالم که پوزه این جماعت که برای حلوا شکمشان رو صابون زده بودند به خاک مالیدم(از شانس ماست فردا عزرائیل میاد سراغم)
این پدر مادر ما آخر از دست من میمیرن،بیچاره ها ۱۴ ساله دارن میگن بچه بشین سر درست!من نمدانم چرا خسته نمیشن؟
ترم اول رو چنان با نمرات ممتاز پاس کردم که وقتی مادرم نمراتم رو تو اینترنت دید با جارو افتاد دنبالم!ولی شانسی آوردم مشروط نشدم.آخه معارف هم آدم میشه ۱۳.معلومه وقتی همه جلسات رو میپیچونی بهتر از این نمیشه.
این ترم که اینقدر همه درس ها رو اشتباه برداشتم که بهم ۱۲ واحد بیشتر نرسید.
خودم خجالت میکشم حالا برم حذف اضافه ببینیم چه خاکی می توانم تو سرم بریزم.
هی به خودم میگم از شنبه میشینم سر درسم.تا حالا خداتا از این شنبه ها آمده و رفته بازم همون آش و همون کاسه!
ولی دیگه از این ترم میخواهم بترکونم(آره جون خودت)


دوست داشتن از عشق برتر است.عشق یک جوشش کور است و پیوندی از سر نابینایی.اما دوست داشتن پیوندی خود آگاه و از روی بصیرت روشن و زلال.عشق بیشتر از غریزه آب میخورد و هر چه از غریزه سر زند بی ارزش است و دوست داشتن از روح طلوع می کند و تا هر جا که یک روح ارتفاع دارد،دوست داشتن نیز همگام با آن اوج می یابد.

                                                                                                           دکتر شریعتی

نظرات 3 + ارسال نظر
bacchus پنج‌شنبه 22 بهمن 1383 ساعت 17:13 http://mortalkombat.blogsky.com

امیدوارم این دفه دیگه بترکونی!

علی آقا (علی رضا) جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 11:21

بابا ترکمون بی خیال با هم می ترکونیم

آقا سیاهه شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 10:31 http://pool2.blogsky.com

دوست من سلام
عرض کردم شما اگه نخواهید حساب الکترونیکی خود رو بفروشین و فقط دلتون بخواد از بانک های ایران این پول رو دریافت کنین باید بعد ۲ یا ۳ ماه یه حسلب ارزی باز کنسن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد