.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

یکی نیست.....؟

سلام
حیرونم همینطور موندم چی بگم! آخه با معرفت رشته ی نرم افزار یا آی تی چه فرقی به حالش داره که ram یا cpu از چند بخش تشکیل شده .تا حالا نمی دونستم مثلارجیستر mar چیه .حالا هم که فهمیدم فرقی به حالم نکرده .یا ....
راستش من تا چند ماه پیش به کامپیوتر به چشم سر گرمی نگاه می کردم حالا که به یک رشته تحصیلی برام تبدیل شده هنوز نتونستم بین سر گرمی و درس تفاوت قایل بشم. 
اما..... تو این۱۳-۱۲ سالی که محصل بودم اینقدر پوستم کلفت شده که کم نیارم  .
سرتون درد نیارم محصل جماعت و دانشجو جماعت متوجه هستن و میدونن من چی میگم .
هر کجا هستید شاد و سر بلند باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
امید عرب شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 12:41 http://www.tur2.com

سلام دوست من در حال وبگردی بودم که با وبلاگ شما آشنا شدم . تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

پونه شنبه 24 بهمن 1383 ساعت 15:38 http://po0neh.blogsky.com

سلام
وبلاگ تغییر کرده
آخ نگووووو
منم نرم افزارم
پاسکال!!!!
وای
همون آفتابیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد