.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

خاطره ...

سلام
اکثر افرادی که به وب بلاگها سر می زنن  خودشون وب بلاگ می نویسن به هر شکل یک سال یک ماه و....
من خودم هر چیزی که نوشتم از امور روزانه یا هفته بوده  یعنی زندگیم با اون درگیر بوده .یا شادی بوده یا غم.
الان داشتم آرشیو نوشته های قبلی رو می خوندم تا حالا به این فکر نکرده بودم که وب بلاگ میتونه دفتر خاطرات دو نفرو(من وروزبه) در خود جابده. برام خیلی جذاب بود به همه اونهایی که بلاگ می نویسن توصیه میکنم مطالب قدیمی خودشون رو بخونن فکر میکنم حس خوبی داره
اقا روزبه شما این کارو بکن
امید وارم همیشه موفق باشید
نظرات 2 + ارسال نظر
حسین میرمحب یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 13:33 http://www.f-sites.persianblog.com

با سلام خوشحال می شوم شما درباره وبلاگ من نظر بدین قبلا از شما کمال تشکر را دارم.

پونه یکشنبه 25 بهمن 1383 ساعت 20:18 http://po0neh.blogsky.com

سلام
دقیقاْ مثل وبلاگ من که هر چی که دلم بخواد مینویسم
مخصوصا خاطره
قربوست
آفتابی یا همون پونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد