.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

روز تقلید و...

خیلی با خودم کلنجار رفتم که این مطلب رو ننویسم.هی با خودم گفتم آخه روزبه تو که عاشق نشدی،نمی دونی درد عشق چیه؟ بگذار این عاشقها یه روز خوش باشند.گفتم نه که نه. اولا من عشق رو چیزه زیاد تاپی نمی دانم(آخر همین نوشته می توانید دلایلش رو بخوانید) دوما امروز تو هر وبلاگی رفتم در مورد این مطلب نوشتن خوب ما هم نباید از قافله عقب بمونیم.
نمیدانم اینو میدانید یا نه که ایران تقلید کننده ترین کشور تو آسیاست.مطمئن باشیدوشاید بگید نه بابا پس دبی چی؟
دبی هم پیشرفت کرد و هم تقلید ولی ما!!!
چند روز پیش تو روزنامه نوشته بود ترکیه برای اینکه عید نوروز رو به نام خودش ثبت بکنه عید امسال تو خیابانها کارناوال شادی راه میندازه.همون موقع گفتم ای خاک بر سر این حکومت کنه که این عید هم دارن از این کشور میگیرن.
اما مطلب اصلی.همه می دانید امروز ۱۴ فوریه است روز Valentine یا به قول بروبکس روز عشاق
تو این روز پسرها به دختر ها و دختر ها به پسرها هدیه میدهند(داری به کی ها میگی،اینها خودشان استادند!)
از این لجم میگیره که ما چه را به این روز بها میدیم.بابا این همه روز خودمون داریم که هر کدام اسم و رسمی دارن و مخصوص همین کارها آنوقت آمدیم از این خارجی ها تقلید میکنیم.میگم ما مقلد خوبی هستیم نگید نه!
کل جهان اینطوری یه، خوب باشه!
چرا ما جشن های خودمون رو جهانی نکنیم؟ده همین دیگه چون عرضه نداریم.چون عادت کردیم تقصیرها رو گردنه دیگران بندازیم.
همین چهارشنبه سوری.مگه چه شه.نه چهارشنبه سوری باید بری ۵۰۰ تومان بدی،بمب،ترقه و نارنجک بخری بندازی سروکله مردم دود شه بره هوا.
بجای اینکه بری ترقه بخری برو یه کادویی بخر بده به دوستت.
شبیه حرف های حسنی شد؟
من که میدانم این حرفها تو گوش خیلی از شماها نمیره،هر کاری میخواهید بکنید.به من چه!
راستی من امروز یه سال پیر شدم،میگید چه شانسی روز تولدش افتاده روز عشاق(زرشک)



عشق در غالب دل ها،در شکل ها و رنگ های تقریبا مشابهی متجلی می شود و دارای صفات و حالات و مظاهر مشترکی است،اما دوست داشتن در هر روحی جلوه ای خاص خویش دارد و از روح رنگ میگیرد و چون روح ها،بر خلاف غریزه ها هر کدام رنگی و ارتفاعی و بعدی و طعم و عطری ویژه خویش دارد،می توان گفت که به شماره هر روحی،دوست داشتنی هست. 

                                                                                                دکتر شریعتی
نظرات 2 + ارسال نظر
پونه دوشنبه 26 بهمن 1383 ساعت 14:31 http://po0neh.blogsky.com

سلام
منم با عقیدت موافقم روزبه جون
اتفاقاً وقتی به عزیز دل پونه!!این رو تبریک گفتم
گفتش بابا اینا همه چیز شره!ول کن!من عقیده ندارم
راست میگه ها.چیکار این کارا داریم
هرچند دوستی تو ایران گناه کبیرس!فک کنم یه سیصد سال دیگه یه ولنتاینی تو ایران به ثبت برسه
هرچند که تا دهه ی فجر هست،براشون چیزی باشکوهتر پیدا نمیشه!!
در مورد داستانه هم اینکه اون پیاده شد بعد از یه ساعت!مسیر من دو ساعته.
آپ دیت کردم.خواستی بخون.در مورد همین مطلبه
در پناه حق

آویشن پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 17:10 http://dittany.blogsky.com

منم موافق آیین باستانی خودمونم.
نمی دونم واقعا چرا انقدزر مردم علاقه دارن از بقیه کشورا تقلید کنن چه تو مذهبشون،چه عذا،چه شادی،طوری رفتار میکنن انگار ما یه کشور بی بته بودیم و به دنیا اومدیم تا از عربها و بقیه تقلید کنیم

چقدر قدیمی بود این نوشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد