.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

یه توصیه به کنکوری ها

نمیدانم چرا تو این هوا منو یاد پارسال میندازه.
یه توصیه داشتم به کنکوری های عزیز که الان به درو یوار و حتی اسامه بن لادن هم فحش می دهند!
سال پیش که منو علی هر دو کنکوری بودیم روزهای یکشنبه همیشه بین ساعت ۵ تا ۶ با همدیگر میرفتیم پیاده روی به دور از هر چی درس و کنکور و این جفنگیات،غیر از ۲ هفته عید این برنامه تا خود کنکور بود و پاتوقمون هم بین ظفر و میرداماد.
این هوا منو یاد آن موقع ها میندازه.شاید تو دلتون بخندین ولی دلم لک زده برای آن موقع.
واقعا تو بدترین موقعیت ها هم آدم می تواند خودش رو برای چند ساعت که شده آزاد کنه و لحظات بیاد ماندنی رو تو خاطرش بسپاره.
یادمه یه دفعه رفتیم تو یک محله و بدون اینکه بچه های آن محل رو بشناسیم یه دست فوتبال دبش زدیم تو رگ.
به قول علی هر هفته جفتمان منتظر یکشنبه ها بودیم.
موفق باشید...
نظرات 3 + ارسال نظر
بی آشیانه سه‌شنبه 16 فروردین 1384 ساعت 18:06 http://eshghyahavas.blogsky.com

مثل اینکه من اول شدم٬ مطالبت خوبه٬ موفق باشی...

بی آشیانه
http://eshghyahavas.blogsky.com
eshghyahavas@yahoo.com

علی رضا چهارشنبه 17 فروردین 1384 ساعت 21:50

بابا تو که ما را هوایی کردی .آه ....

باران جمعه 19 فروردین 1384 ساعت 10:50

هیچ وقت فکر نمی کردم این جوری از روزهای کنکور حرف بزنی. برام جالب بود.!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد