.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

کویر...

فکر میکنم تو کتاب فارسی پیش دانشگاهی بود،آره فارسی پیش بود.
درسی به نام شب کویر از دکتر شریعتی.نمی دانم یادتون هست یا نه ولی این درس در مورد مردم کویر و شب های کویر هست.
در مورد مردمش که به نظر من یه کمی بی راه گفته ولی در مورد شبش.
تو این کویری که من هستم ظهرها دما به ۳۰ میرسه ولی شبها.
شنیده بودم شب کویر زیباست،بعد از تعطیلات نوروز که برگشتم کویر یک شب به کلم زد برم پیاده روی،ساعت حدود ۹ شب بود.دیسکمن برداشتم و راه افتادم وقتی پامو بیرون گذاشتم نا خودآگاه گریه ام گرفت.خیلی زیبا بود تا حالا آسمانی به این زیبایی هیج جا ندیده بودم.
آدم احساس می کرد خیلی به خدا نزدیک هست.
تقریبا شده کار هر شبم.یکی از دوستان میگفت شب های کویر جون میده برای دوستی.
سعی بکنید حتما امتحان کنید،مطمئن باشید هیچ وقت پشیمون نمی شید.
موفق باشید...
نظرات 2 + ارسال نظر
طیبه یکشنبه 21 فروردین 1384 ساعت 17:59 http://ordii.blogsky.com

سلام . ممنون از اینکه وبلاگ این حقیر رو خوندی . از آشنایی با شما خوشحالم . وبلاگ شما رو ذخیره میکنم و تمام مطالب آن را میخوانم . شاد باشید ....

علی رضا دوشنبه 22 فروردین 1384 ساعت 09:14

بابا کویر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد