.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تنهایی...

اینجا که کسی نیست باهاش دردو دل کنم پس میام و اینجا مینویسم.
نمی دانم دارم راه درستی رو میرم یا نه؟
از نظر خیلی ها شاید حماقت باشه ولی به نظر من ارزش رو داره.یه ریسک خیلی بزرگ!
آخرش تو تابستان معلوم میشه،فکر نمیکنم به هدفم برسه ولی بازم ارزش رو داره.
دارم تنهایی رو تجربه میکنم.با اینکه می توانم برم تهران ولی خودم رو قانع کردم که نرم!
با خودم میگه پسر این شرایط تو رو برای زندگی آیندت میسازه.
پدر و مادر رو هم نمی گزارم بیان هی بهونه امتحان و کارو این حرف ها رو میارم.
ولی راستش رو بخواهید دلم لک زده برای خانواده ام و دوستانم و خود تهران...
خیلی ها با اینکه در خانواده هستند احساس تنهایی می کنند(مثل خود من قبل از جدایی)
الان احساس میکنم چقدر خانوادم برام مهم هستند و دیگه در کنار آنها احساس تنهایی ندارم.
روزهایی که وقت دارم و خانه هستم رادیو رو روشن میکنم میگزارم رو موج پیام.
من خودم با رادیو پیام خیلی خاطره دارم که همیشه خوب بودند.
شنودگان عزیز بزرگراه مدرس از خیابان دستگردی تا ورودی بزرگراه حقانی و در ادامه...
دیگه این کلمات برام آشنا شدند.
بعد از سانحه هواپیمای ساها دیگه مادرم نمیگذازه با هواپیما هم بیام.فکر کنم باید تا تهران بدوم.
فکر نکنید من از این بچه مایه دارام ها!من همیشه با اتوبوس میرم ولی متاسفانه یه حادثه خیلی خیلی بد برام پیش آمد که والدینم دوست ندارند من زیاد تو راه باشم.
احتمالا با شتری،خری،گاوی چیزی بر میگردم.
خداکنه بتوانم دوام بیارم و کسی هم اینورا نیاد.
هر وقت وسوسه شدم میام میگم.
خیلی بی ربط و جفنگ نوشتم،ببخشید دیگه.
موفق باشید...
نظرات 6 + ارسال نظر
zohreh پنج‌شنبه 1 اردیبهشت 1384 ساعت 22:48 http://zohrehn.blogsky.com

salam
neveshtehat be del mishine va harfat az doori va in harfa ro ham mitonam dark konam choon man ham oonrooza ro ghozarondam ghadre in rooza ro bedoon . choon baadesh ke tamoom beshe taze motavajeh mishi chi roozaaee dashti va ghadreshoo nadonesti........

علی آزاده جمعه 2 اردیبهشت 1384 ساعت 02:01 http://aliazi.blogsky.com

سلام میدونی خیلی از تصمیم ها حماقت ولی همین حماقت هست که گهی به موفقیت
تبدیل میشه من به یه چزیی اتقاد دارم که همیشه باید پایه تصمیم که گریفتی
وایسیو تا آخریش آدمه بدی
موفق باشی دوست من

علی رضا شنبه 3 اردیبهشت 1384 ساعت 13:10

سلام روز عزیز

bacchus شنبه 3 اردیبهشت 1384 ساعت 20:40 http://mortalkombat.blogsky.com

موفق باشی...

فرنود یکشنبه 4 اردیبهشت 1384 ساعت 15:09 http://fozol.blogsky.com

salam
gofte boodi ke man chizi naneveshtam ke nazar bedi vali agar yezare IQ be kharj midadi mifahmidi ke nazaretoon ro rajebe albume jadide arash mikhastam

کولی جمعه 9 اردیبهشت 1384 ساعت 15:22 http://www.iranmehr.blogsky.com

با درود
نمی دونم درست تصمیم گرفتی یا نه ولی خوب یا بد تا آخرش برو و یه چیزو بدون (مرد آنست که تقدیر خود برگزیند نه آنکه بپذیرد )
به امید بهروزی و پیروزی
کولی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد