.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

جریانات من...

سلام
چه طورید؟ما رو نمیبینید خوش میگذره؟
راستیتش این چند روزه که به روز نکردم دلیل داشت،
اول اینکه کامپیوترم زیاد حال و روز خوبی نداشت،بعدشم اینقدر کار داشتم و دارم که اصلا وقت به روز کردن نداشتم،یکی از دلایل دیگشم این چشم سمت راستم که هر وقت میشینم پشت PC چنان میسوزه که نگو و نپرس.
امشب هم کلی همت کردم اول یه دستی بر روی این کامپیوتر کشیدم بعدش هم با اینکه چشم الان داره در میاد ولی گفتم دیگه زشته چیزی ننویسم،
اصلا راستش رو بخواهید حس و حال نوشتن نبود(الانش هم نیست)
سعی می کنم زود به زود به روز کنم.
بگذریم،این چند وقته اینقدر اتفاق برام افتاده که اگه بخواهم همه رو بنویسم میترسم سرور بلاگ اسکای بیاد پایین.
امشب میخواهم جریان این سایت ایران اهدا رو بگم که تو پست قبلی بهش اشاره کردم.
ما یه کلاس داریم روزهای سه شنبه که اگه بخواهیم با سرویس بریم باید 3 ساعت زودتر پاشم بریم تو دانشگاه،الکی الاف بشیم.گفتیم خوب چه کاریه با سواری بین شهری میریم،خلاصه 4 نفری رفتیم و سوار ماشین شدیم به سمت دانشگاه،نزدیکای دانشگاه بودیم که این آقای راننده نمیدانم چه مرگش شد و فرمان رو یه دفعه به سمت چپ گرفت.
از روبرو هم یه تریلی 18 چرخ داشت میامد.
شانسی آوردیم اساسی،داشتیم جونمرگ میشدیم،تریلیه نمیدانم چه طوری رد کرد ولی خدا رانندش رو خیر بده،واقعا راننده بود،اگه زده بود مثل این کارتون ها مارو باید با کاردک از رو زمین جمع میکردند.
برای من که خیالی نبود،میمردیم هم فوق فوقش خانواده 1 هفته میزدند تو سرشون،برای خودم هم فرقی نداره زنده یا مرده!
فکر نمیکنم کسی دیگه ای هم براش مهم باشه،هست؟(نه بابا دلت خوشه!)
گفتیم که حالا کلی مونده تا لیسانس،هر روز هم ممکن این حادثه ها پیش بیاد،حداقل اگه از این بدن چیزی موند برسه به دست یکی خیرش رو ببینه!

خدایا!من در کلبه حقیرانه خود چیزی دارم که تو در عرش کبریایت نداری...
من تو را دارم و تو چون خود نداری...
                                                                امام سجاد (ع)
نظرات 1 + ارسال نظر
دنیای برتر یکشنبه 24 مهر 1384 ساعت 00:13 http://donyaie-bartar.blogsky.com

سلام همینطوری نوشتی برا خودت ...رفع مسئولیتی دیگه... بیا پیشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد