.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

وای روزبه عالی بود!

بذار از اول بگم. یه امتحان فاجعه امروز داشتم  و در نتیجه تمام سه روز گذشته رو مثل .... خوندم. فردا هم دوتا دیگه دارم و دارم دق می کنم. اون وقت این وسط پست تو عالی بود. فقط حیف که ناچار بودم یواش بخندم مثلا کسی نفهمه آنلاینم. کاملا واضحه که حالت خوب نیست چون اگه خوب بودی انقدر راحت نمی نوشتی! (من غر نزنم می شه؟) به این وجدانت هم بگو بیخیال. البته راست می گه. عوض فرمت کردن برو دو زار درس بخون!


پس وجدانم راست میگه و بیخیالش شم؟
باشه!
به جای فرمت کردن وجدانم میرم سره درسم!
(ها،ای آدم بد،خیلی نامردی
تو کی هستی؟
من وجدان آگاهتم،تو آدم بدی هستی!
ببین وجدان جون الان جای این صحبت ها نیست،اصلا گوشت رو بیار جلو.
بیا آوردم،
عزیزم چقدر خشکه میگیری بیخیال شی!)

روزبه...

نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 25 دی 1384 ساعت 23:48 http://reyhan2ordi.blogsky.com

البته الان دیگه فقط فردا امتحان داری!:ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد