.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

پریروز دیروز امروز

پریروز دیروز و امروز روز های غریبی بودن. می نویسم چون نمی خوام فراموششون کنم.

 

پریروز یه جورایی روز شانسم بود. امتحان اولم خوب بود. یعنی بد نبود. اگه استاده می خواست سخت بگیره افتضاح می شد ولی سوال های کلی داده بود که من هم معمولی نوشتم. بقیه اش بستگی به کرم اون داره. امتحان دومی رو زیاد خوب نخونده بودم. و از شانس من 45 دقیقه دیر شروع شد و این یعنی همین قدر وقت اضافه برای خوندن!( چون من ابدا به این که نباید قبل از امتحان درس خوند اعتقاد ندارم)  بعد هم سوال های اولیه رو بلد نبودم و سوال اضافه دادن استاد به دادم رسید. بعد یه جزوه به یکی از دوستام امانت دادم که طفلکی یه بلایی به سرش آورده بود که عمدی نبود . اصلا نمی دونم چه جوری ولی زبونم نمی چرخید باهاش دعوا کنم! ( این یکی دیگه شانس اون بود!).

 

دیروز برعکس بود. هیچی جور در نمیومد. منتظر یه بسته بودم که گم شدن یه کاغذ این وسط باعث شد 24 ساعت بعد به دستم برسه! صبح هوا صاف صاف بود. بین یازده و نیم تا دوازده و نیم که رفتیم ناهار بخوریم و مدت مدیدی بیرون بودیم برف بارید منم کلاه نداشتم! و همچین که پامو گذاشتم تو ساختمون که درس بخونم برف بند اومد. ولی دیگه حتی وقت نداشتم عصبانی بشم. ناهار دیروز عالی بود. غذاش نه، دسر چرندیات دخترونه اش! مدت ها بود که انقدر آزاد و راحت شوخی نکرده بودم و نخندیده بودم! شب هم مهمون بودم بد نبود.

 

امروز با همه ی درس نخوندنم بد نبود. یه جورایی سوال های امتحانم عالی بود. هرگز حتی فکرش رو هم می کردم(نمی کردم) از درس به این چرندی بتونه سوال های به این درازی در بیاره که پاسخ کاملش بیشتر از پونزده خط نباشه. به اضافه ی یه جور خود لوس کردن برای یه استاد که ممکن به نظر بعضی ها بیگاری بیاد ولی من تلاش می کنم یه استفاده ای ازش بکنم. گرچه که فکر نمی کنم نمره بده باشه! و علاوه بر این فرصت خوبیه برای اینکه تلافی همه ی حرص هایی رو که از دستش خوردم سرش در بیارم!

 

و حسن ختام این سه روز: رفتم یه بوس کوچولو. من بوی کافور عطر یاس رو ندیدم. از خانه ای روی آب هم خوشم نیومد و نمی خواستم اینو هم ببینم. ولی محض یه جور منت کشی( با تسامح) رفتم. به نظرم بهترین فیلمی بود که توی یه سال گذشت دیده ام. ولی تا یه بار دیگه نبینمش و با یه فیلم باز راجع بهش بحث نکنم نمی تونم نظرم رو بگم. فقط تا اینجا این که موسیقی و بازی هاش عالی بود. فیلمنامه اش رو هم دوست داشتم و لی بعضی جاها به نظرم جمله ها مناسب نبود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد