.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

طرح محدودیت مکالمه...

در راستای عاقل شدن بنده،اینجانب از همین الان تا یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در طرح محدودیت مکالمه قرار دارم،از این رو از کلیه دوستان در خواست می شود در این ۵ روز هیچ گونه تماسی از جمله pm یا sms یا offline و یا mail با من نداشته باشند چون علاوه بر فحش بنده ضایع هم می شوند.                       خواهشمندم تمام پیغام های خود از جمله آرزوی مرگ اینجانب و یا دعای مرگ زودرس و یا هر کوفت و زهر ماری(ببخشید) دیگه رو به روز ۱ شنبه موکول کنید و در این روز از خجالت من در بیایید من نیز همینطور.

راستی من از شماره ۵۴ متنفرم،اگه گفتید چرا؟

نظرات 4 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 5 بهمن 1384 ساعت 20:33

رندوم ثبت نامته؟

ع.ر.م پنج‌شنبه 6 بهمن 1384 ساعت 11:45

چیزه ..... شماره صندلی؟

حسین جمعه 7 بهمن 1384 ساعت 14:51 http://mh24851.persianblog.com

کامنت چی؟!
کامنت هم برا یکشنبه بذاریم؟!

حسین چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 00:34

از این که این قسمت را گذاشتی ممنون من هم می خوام یک وبلاگ درست کنم اما نام کاربری معتبر می خواد چه کار کنم لطفا جواب را به ایمیلم بفرست ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد