.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مرد شاپرکی!

مرد شاپرکی فعلا نخونه!

 

 

ما نمی دونستیم ایشون بعد از تصادف مرد شاپرکی شدن! خدا آخر و عاقبت ما رو به خیر کنه وقتی این ساعت ده یه شنبه بگذره.

 

راستش می خواستم جواب پستش رو بدم ولی نتونستم متن به درد بخوری بنویسم.

 

ببخشید نتونستم جلوی خودمو بگیرم تا یه شنبه آپ نکنم. آخه آدم حسابی تو که تا اون وقت وقت نداری به پیغام کسی جواب بدی چرا اسمت رو عوض می کنی که من بیام بخونم بعد وسوسه بشم چرندیات بنویسم! تقصیر خودته دیگه!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 07:24 http://lastword.blogsky.com

مرد شاپرکی کیه :)؟

حسین چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 00:33

از این که این قسمت را گذاشتی ممنون من هم می خوام یک وبلاگ درست کنم اما نام کاربری معتبر می خواد چه کار کنم لطفا جواب را به ایمیلم بفرست ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد