.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تروریست...

اگه شما تروریست بودید و میگفتن که از بین القاعده، خمل های سرخ ،ببرهای تامیل و جدایی طلبهای باسک یکی رو انتخاب کنید کدام رو انتخاب میکردید؟
من به شخصه میرفتم جزء ببرهای تامیل، القاعده که پولداره و حال نمیده آدم باید بتونه دست رنجه خودش رو بخورو نه ثروت یکی دیگه رو، خمل های سرخ هم که مغزا کلهم تعطیله، جدایی طلبان باسک هم که فقط الان نمادشان شده بارسا که من عاشقشم( مخصوصا امسال که رئال رو تو سنتیاگو برنابئو 3 تایی کرد) و جنگ مسلحانه ندارند!
پس زنده باد ببرهای تامیل...

نظرات 1 + ارسال نظر
تروریست چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 11:05

بابا تامیل
اما من از همه ی تروریست ها و دیکتا تور ها خوشم میاد. مثل دیکتاتور هیتلر.ولی با این یارو بن لادن زیاد حال نمی کنم خیلی پوست دستش سفید و کار نکرده مونده .از یک تروریست بعیده.حتی صورتش اگه مبارز بوده و تروریست چرا صورتش اینقدر لطیف مونده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد