.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

نویسنده ها!

خوب یکی پرسیده بود چند نفر اینجا می نویسن؟

والا ظاهرا دو نفر! در واقع اینجا وبلاگ مرد شاپرکی بود! من که باران باشم خودم رو پرت کردم وسط نوشته های این بیچاره (البته از حق نگذریم که اونم در کمال سوء استفاده وبلاگش رو سپرده دست من و در رفته!) اگه به نویسنده که پایین پست ها نوشته می شه نگاه کنید می فهمین که کدوم رو کی نوشته!

 

 

همین، به همین سادگی!

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه جمعه 5 اسفند 1384 ساعت 08:18 http://615.blogfa.com/

سلام
خوبین؟؟؟؟؟
ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید
امیدوارم این مدت که شما می خواید جای دوستتون آپ کنید موفق باشید و بتونید دوستتون رو هم خوشحال کنید
آپم خوشحال میشم سر بزنید
فعلا بابای

سارا جمعه 5 اسفند 1384 ساعت 08:24 http://www.kiboodkibood.blogfa.com/

سلام
خوبی؟
اول ممنون از شما که هوای دوستتون رو دارید
با کلی از مشکلا تی که دوست شما روبه رو هست منم اونا رو دارم
امید وارم که دوستشون هم خوب بشه
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد