.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

آنفولانزای مرغی

فقط زنده ام همین!

 

نه یه کمی بیشتر از همین. امروز ناهار ساندویچ ژامبون مرغ سفارش دادم. دوستم گفت با این آنفولانزای مرغی؟ مرض داری؟ منم در کمال خونسردی و البته گشنگی گفتم: این سرما خوردگی که من ازش بلند شدم از آنفولانزای مرغی بدتر بود. اونو رد کردم. این رو هم نمی گیرم!

 

 

لوس بود می دونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عاشق سه‌شنبه 16 اسفند 1384 ساعت 23:40 http://www.l0ve-st0ry.blogsky.com

سلام................................
خوبی................................
چه خبر..............................
وبلاگ زیبایی داری..................
متنت هم زیبا بود....................
به من هم یه سری بزن.............
فعلا..................................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد