.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

مزخرفات...

عطــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــسه، چی می خواستم بگم، اء چقدر حواس پرت شدم!
چرا یک سری آدم مزخرف فکر می کنند تو زندگی فقط خودشان مشکل دارند و در هنگام این مشکلات همه باید تابع خواست و اراده آنها باشند؟
جدیدا چقدر مزخرف شدم، میگن نظرت چیه، میگم به من چه! میگن خوب نظرت رو بگو، میگم بازم به من چه!
کلا راهیست بسیار سودمند برای شانه خالی کردن از دردسرهای بعدیش.
خوب دیگه بسته، تا همین جا هم زیاد تحملش کردم، به من چه آنقدر سیگار بکشه تا خودش هم دودشه بره هوا، والله.
اصلا به من هیچ ربطی نداره.
دیگه کافیه، Cut...

نظرات 2 + ارسال نظر
عزیزجون دوشنبه 21 فروردین 1385 ساعت 23:33 http://www.Azizjon.com

بهترین سایت ایرانی که جدیدترین موزیک ها . آموزش های گوناکون . نرم افزار ها . بازی . فال و خود شناسی . اخبار روز و روزنامه ها . فیلم ایرانی . مذهبی و لینک های روزانه دارد سایت عزیز جون دات کام است . www.Azizjon.com

لگولاس سه‌شنبه 22 فروردین 1385 ساعت 10:38

عافیت باشه. حریف نشدی که سیگار نکشه؟! مواظب باش خودت معتاد نشی...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد