.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

یادم رفت...


1) یک تصمیم گرفتم، نه از روی احساس، از روی عقلم. دوهفته ای داشتم روش فکر می کردم تا به این نتیجه رسیدم باید انجامش بدم. از امروز، همین امروز تمام دوستان( آدم های دوروبرم شاید لفظ بهتری باشه) در دانشگاه رو گذاشتم کنار. شاید من برای اونها دوستی خوبی بودم( بودم؟) ولی آنها نبودند پس نیازی ندارم که باهاشان باشم، کنارشان نمی گذارم بلکه مثل یک سری آدم معمولی میشن، دیگه از دستشان خسته شدم.
دیگه به حرف کسانی گوش میدهم که برای من مهم هستند، دیگه فقط جواب تلفن اشخاصی رو میدهم که برای من مهم هستند.
2) یک اتفاق خوب در شرف وقوع هست، یعنی امیدوارم خوب باشه، خبرش رو 10 دقیقه پیش دادند، بنابراین کامل یادم رفت که چی می خواستم بنویسم...
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت 1385 ساعت 22:30 http://www.wall.blogsky.com

امیدوارم همیشه خبرهای خوب تو راه باشه...

ملقب به عسل جمعه 15 اردیبهشت 1385 ساعت 13:14 http://30in.persianblog.com

خیلی کار خوبی می کنی !
مرزبندی !

امیدوارم که خیلی موفق باشی !!!!

و امیدوارم که همیشه اتفاقای خوب بوقوع بپیونده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد