.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سنگ...

متحیرم  طی یک هفته چقدر بلا میتونه سر آدم خراب شه؟!
توی بیابونهای قم ماشینت خراب شه از ساعت ۱ تا ۴عصر الاف بشی.بعد سی هزار تومن جریمه شی، اتوبوس واحد از پشت بزنه ماشین رو له کنه،جلوی چشمت دستگاه دست گارگر رو تیکه تیکه کنه،برای نجات کارگر ۵۰میلیون ضرر به خود بزنی،بیافتی تو جوب پات در بره ،رفیق قدیمیت ،رفیق ۱۰-۱۲ سالت نابینا بشه فامیل درجه یک آدم سکته کنه،برای بار دوم و...این ها بره رو غصه های قدیمیت؛ چقدر بد شانسی!تازه یادم رفت در خواست رسیدگی مجدد بدی رد بشه بدون اینکه مطالعه کنن(باورت میشه روزبه گفتن امکان رسیدگی مجدد نیست)اما من کم نمیارم تا توان دارم سر زندگی میجنگم وعقب نشینی نمیکنم. اصلا یک جورایی شده هر چی بلا بیشتر سرم  میاد روحیه ام قوی تر میشه.
همیشه موفق باشید.

خارج از گود: نداریم ،شاید هم باشه،نمیدونم از روزبه بپرسید.
پ ن:ترسم به عجز حمل نماید،وگرنه من            شرمنده میکنم به تحمّل زمانه را

نظرات 1 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 17 اردیبهشت 1385 ساعت 16:20

چه خوب که نوشتید. وقتی شروع کردی گفتم سه تا شدن. تند و تند آپدیت می کنن. مثل این که سر هر سه تاتون شلوغ تر از این حرفاست. به هر حال ؛رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود؛

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد