.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

روش...


امروز قول دادم، به یک دوست. شاید بیشتر به خودم، حالا این طوری اش هم امتحان میکنیم تا ببینیم چه میشه.
منتظرم، قراره خبرش رو بهم بده، فقط امیدوارم بهش فکر کنه( نوار رو برگدونه ) و حقیقت رو بگه چون مهمه!
اصطلاحت خیلی بامزه بود، مثل یک خواننده ای که صدای زیرش روی بم میاد، یاد کاست هنگامه افتخاری افتادم و آهنگ خانه بر دوش که عاشق این آهنگم.
پ ن: درد پای قدیمی دوباره شروع کرده به اذیت کردن، فقط یک افتادن ساده بود نمی دونم چرا دوباره داره اذیت میکنه، فکر میکردم خوب شده، خدا کنه بدتر نشه چون اصلا حالش رو ندارم، فعلا که راه رفتن شده برام عذاب.

خارج گود:( عکس دومی ) بعضی موقع ها فکر میکنم من اگه این عکس ها رو نداشتم چی کار می کردم!
احتمالا همون حرف ها رو اینجا مینوشتم، در هر صورت...
End: خودم رو کشتم تا ننویسم که این آخرش بود...

نظرات 1 + ارسال نظر
بهروز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385 ساعت 23:48 http://behroozlog.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی بود به ماهم سری بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد