.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سرو

گفتم نظرم رو در مورد پنج شنبه با یک پست جدید بدم. این بیت شعر از صائب دقیقا روحیه ی تو رو نشان میده. 
هر دم چو تاک، بار درختی نمیکنیم     چون سرو بسته ایم به دل، بار خویش را
 صائب میگه ما چون انگور بار خود را به دوش درخت دیگری نمیگذاریم(معمولا تاک داربست و... میخواد وگرنه رشد نمیکنه)چون سرو بار خود را بردل می نهیم .این طوری است که تو با بقیه فرق داری.

نظرات 1 + ارسال نظر
ملقب به عسل دوشنبه 25 اردیبهشت 1385 ساعت 20:15 http://30in.persianblog.com

بله !

من خیلی فک کردم که چه نظری بدم ! ولی به نتیجه نرسیدم ! چون اصلا در زمینه ادبیات مهارت ندارم !!!!!!

خیلی خوبه که عده تون زیاد شده ! من هر وقت بیام ، کلی پست جدید می بینم !


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد