.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دوست...


یک کتاب دارم، اگه بهترین نباشه ولی یکی از بهترین دوستام هست، همیشه باهام هست، تا حالا فکر کنم 20 بار تمومش کردم ولی هر دفعه که میخوانم باز یک چیز جدید یادم میده، امشب به قسمت جالبی برخوردم:
در اینجا مردی بود که اگر می خواست، می توانست تمام لحظات بیماری اش را به حال خود تاسف بخورد، زوال بدنش را لمس کند و نفسش را بشمارد. بسیاری از مردم با مشکلاتی بس کوچکتر چنان در خود غرق می شوند که اگر شما بیشتر از 30 ثانیه صحبت کنید، چشمانشان به شیشه ای بی نور و جلا تبدیل می شود. آنها در این لحظه فکر دیگری در سر دارند. تلفن به یک دوست، ارسال یک فکس و یا دلداده ای که برایش در رویا فرو روند. فقط وقتی سخن شما پایان می پذیرد می گویند: "آهان" یا "بله، واقعا" و بازگشت خود را به آن لحظه وانمود می کنند.
خارج گود: داشتن دوست خوب بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد