.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

جهنم...

می خواهم یواش یواش قدم بردارم، به سوی جهنم!
کی با من همراه میشه؟
--------------------------
بعضی موقع ها نباید به عواقب کاری( خوب یا بد ) فکر کرد، باید دل رو زد به دریا.
-------------------------
می دونستم همراه های خوبی نیستید...
نظرات 2 + ارسال نظر
سارا شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 12:11

حالا اگه ما بخام برم جاهای خوب غیر از جهنم، شما با ما همراه میشی؟
من دوست صمیمیت نیستم ولی اگه بودم ۲راه داشتم:
یا تو رو میبردم جاهای خوب غیراز جهنم که دوستیمو ثابت کنم
یا اگر راه دیگه ای نبود باهات میومدم جهنم. ولی اگه با من دوست بودی جهنم نمیرفتیم. (:
شاد باش همین دو سه روزست عمر باقی..

آره، من جاهای خوب میام، البته بستگی داره خوب کجا باشه از نظر شما و من!
من اتفاقا فکر میکنم آدم باید با دوستش بره جهنم تا ببینه دوستش واقعا دوست هست یا نه، جاهای دیگه که زیاد معلوم نمیشه، تو سختی باید دوست رو شناخت.

میترا شنبه 7 مرداد 1385 ساعت 13:24

بی انصاف من که گفتم پایه ی جهنم رفتنم! خودت قبول نکردی. (شوخی می کنم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد