.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

کتاب...

 
در ماورای آنچه احاطه ام کرده است، در ماورای اعمالی که انجام می دهم و ماجرایی که دارم زندگی میکنم، حقیقت دیگری را دارم حس میکنم.
یک نوع زیست دیگر که هنوز عقل من به آن طرحی نداده است و به نظرم می رسد که واقعیت اصلی من، درست همان باشد.
من، در هر جا، هم حاضر هستم و هم غایب. نسبت به آنچه سرم می آید احساس مسئولیت میکنم ولی درست در همان حال، نسبت به آن بی اعتنا هستم. بیگانه هستم. درست مثل حالا که از عواقب کار وحشت کرده ام، مطمئنم که نجات خواهم یافت. با این حال آن واقعیت ناآشنا، تمام خوشی ها را بر من تلخ می کند.
به من تذکر می دهد که این احساس سعادت، چیزی است موقتی و زودگذر و من دارم بیش از حد از آن سوء استفاده میکنم. دارم کسی را که این سعادت را به من عطا کرده است، فریب می دهم. تا آنجا که عاقبت، یک چیز و یا یک شخص، وادارم خواهد کرد تا از این سعادت صرفنظر کنم.
پ ن: کتاب های خوب، مطالب جالب زیاد دارند...
نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 11:27 http://www.nasringoli.blogsky.com

سلام خیلی زیباست موفق باشی!

جواد و نسیما جمعه 3 شهریور 1385 ساعت 14:43 http://www.javad-adabi.persianblog.com

سلام و درود ایزد منان بر شما باد[گل]
نوشته هاتون زیبا و دلنشین بودند زیبا مینگارید ادامه بدید باز هم سر خواهم زد امیدوارم همیشه اینگونه پر محتوا بنویسید اگه امکان داشت منو هم پیوند کنید ممنون میشم در زیر سایه ایزد منان باشید موفق و همیشه شاد[گل][گل]
دردی به دل رسید که ارام جان برفت
و از هر که در جهان به دریغ از جهان برفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد