.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تغییرات...

شکلک عصبانی یاهو مسنجر رو می فرسته، مینویسه این چه طرز آپدیت کردنه؟ میگم چه شه؟ میگه آدم هیچ چیز نمیفهمه، میگم خوب منم همین رو میخواهم، میگه یک نگاه به آرشیوت بنداز قبلنا همه چیز رو می گفتی اما حالا...
میگم آدما تغییر میکنند، میگه دست بردار پسر.
خوبه، تا حالا 4 نفر مشابه این حرف ها رو زدن و همگی کم و بیش شاکی! یکی که میگه آدم رو پرت میکنی این ور و آنور، اون یکی میگه تو زمان جنگ مسئول رمز نگاری ارتش هیتلر نبودی؟
میگم چه طوره یک نوع دیگه رو امتحان کنیم، من نظراتم رو میگم اما یک طور دیگه، نظراتم باز، چه طوره؟
پ ن: اسم فتو بلاگ رو تا حالا شنیدین؟
خارج گود: پرسیدی، خوب میگم، کسی قدر وزیر رو میداند که فقط با وزیر بازی کند، با وزیر حمله کند، دفاع کند و از شاه حمایت کند، نه کسی که باید هزارتا قربانی رو رد کنه تا به وزیر برسه.
من فکر میکنم قدر وزیرم رو با تمام زخم های روش، با تمام ناراحتی هاش، با تمام تنهاییاش میدانم، چون فقط وزیر برام مانده...