.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

ظاهر، باطن ...


بر ظاهرم منگر که شادم ...
درونم غوغایی برپاست !
گویی کسی تیشه میزند بر وجودم !
قلبم هزاران پاره شده است ...
شاید یکی از آن پاره ها نصیبش شود !
ولی او حریص است،
محکم تر میکوبد تا تکه ای بزرگتر را نصیب خود کند !
افسوس که با خرد شدن وجودم،
سرانجام او نیز در درونم میشکند !
آنگاه که من ، چون آواری بر سر او فرو ریزم ...
نظرات 1 + ارسال نظر
پ.ع.ب پنج‌شنبه 13 مهر 1385 ساعت 07:47

ممنونم پسر عمو که این جا رو دوباره راه انداختی .
این عکست منو بیشتر یاد آهنگ " نقاب " سیاوش قمیشی می اندازه ....

چاکریم

به نظر من برای این عکس خیلی چیزها میشه نوشت، مناسب ترین متنی که پیدا کردم گذاشتم.
عکس واقعا جالبیه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد