.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

زندگی...

چند وقتی از یاد برده بودم که:
زندگی یعنی یک اتفاق ساده
زندگی یعنی لذت از سادگی
زندگی یعنی کارتون گربه سگ!
زندگی یعنی کَل کَل موقع رانندگی
زندگی یعنی یک موزیک که تو رو شاد میکنه
زندگی یعنی لذت تنهایی
زندگی یعنی قدم زدن تو پیاده روی خیابان ولیعصر
زندگی یعنی شب را زیبا دیدن
زندگی یعنی لذت بردن از آخر هفته
زندگی یعنی ولگردی تو اینترنت
زندگی یعنی اذیت کردن( شوخی ) دوستان
زندگی یعنی کوهنوردی
زندگی یعنی شاد بودن و شاد کردن
زندگی یعنی مهربان بودن
و زندگی یعنی آرامش، همین و بس...
نظرات 2 + ارسال نظر
من! دوشنبه 9 بهمن 1385 ساعت 01:27

اگه بخوام صحبت کنم باهات باید چی کار کنم؟!...

بسیار ساده، ایمیل خودتان را چک میکنید...

هیلدا دوشنبه 9 بهمن 1385 ساعت 14:02

سلام...
مطموئنن منو می شناسی!...هیلدام!..همون که گفته بودی عکسارو از وبت بر داشتم!..هه!...من بر نداشته بودم!...من از یه وب دیگه برداشته بودم!...که شاید اون از وب تو برداشته بود !... چون آدرس ولود شده مال تو بود!...به هر حال!...فکر نکنم نه تو کینه ای باشی!..نه من!... پس اینو بی خیال!....
راستش این که این کامنت قبلی رو واست دادم!... واسه این بود که نوشته بودی کسی هم نیست که باهاش چت کنم!...نمی دونم چرا یهویی دلم خواست!..با همدیگه بچتیم!...این بود قضیه!....
ولی خیلی خیلی ممنون که میل فرستادی!... بازم ممنون!...
موفق باااااشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد