.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

نتایج...

من به یه نتایج جالبی رسیدم:
صبح ها سینما ارزونتره و شنبه ها نیم بها، این یعنی کلی پول که میره تو جیبت!
البته اگه بتونی یک دو ساعتی جیم بزنی!
به جای اینکه برید رستوران آرین و 20 تومان پیاده شید، برید ترمینال جنوب 2 تا فلافل بخورید با نوشابه کلهم میشه 1000 تومان!
اوتوبوس و مترو، بهترین وسایل واسه دَدَر رفتنند، وای که من میمیرم براشان.
دوتا خط ایرانسل بخرید، یکی از این طرح هاش که اس ام اس مجانی داره انتخاب کنید، بعدش بزنید دهن ایرانسل را با اس ام اس هایتان ....یید، آنوقت با یک تیر دو تا نشان زدید:
1. قبض موبایل ثابت شما کمتر از 10 تومان میشه!
2. دهن ایرانسل رو آره.
واسه توجیح کردن اون بنده خدایی هم که با شماست می توانید بگیید:
ببین عزیزم! من از الان به فکر آینده مان هستم، ما باید دخل و خرجمان با هم بخوره...
پ.ن: آخرش هم برید سراغ پدر سوختگی خودتان، صفا...