.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

احوالات...

دخمه من در جهنم تلفن نداره، موبایل هم آنتن نمیده، یه زیر زمینه مرطوب 45 متری که واردش میشی فکر میکنی رفتی سُنا بخار!
نتیجه اینکه نه من به کسی دسترسی دارم و نه کسی به من، خلاص!
تنهای تنهای، صفا...
ماه رمضان هم تمام شد و امسال کلهم دودرش کردم، امید به خدا سال دیگه.
فیلم Number 23 رو دیدم و به نظرم فیلم جالبی هست ولی جیم کری بهتره هنر خودش رو که انعطاف به بدن و صورتش میباشد در فیلم های کمدی خرج کنه تا یک فیلم ترسناک!
بعد از سوراخ سوراخ کردن من و کلی خون گرفتن که فکر کنم یه 2 لیتری گرفتن، اطبا به این نتیجه رسیدن که بنده تیروئیدم خفنی کم کاره! حالا یه سری قرص دادن واسه اینکه رو به راه بشه ولی این قرصه گ ا ئ ی د ه من رو، اولا اینکه شیکم آوردم خفنتا ولی یک کیلو لاغر شدم، فکرش رو بکن، بعدشم تا میام یه کم بدوم یا یه کاری انجام بدم به هن و هنی می افتم که خودم میمونم و ضربانه قلبم میره بالا...
یکی از رفقا بعد از 50 سال سری به این وبلاگ زده دقیقا اس ام اس زیر رو واسم فرستاد:
هو مردک، مگه تو خودت زن نداری؟ این بهار کیه؟
من و بهار هم که خوبیم، تازه داره زمستان میاد و بهتر هم میشیم چون غلظت سگی من در زمستان به حداقل میرسه!
عرض شود که دیگه خبری نیست، سعی میکنیم یک کافی نت پیدا کنیم تا بتوانیم آپ کنیم.
فعلا...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد