.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

هلو...

یه حس سه نقطه تخیلی من دارم راجبه امتحان ها هلو...مثلا یه درس داریم خفن خفن که همه 10 بار میگیرن حذف میکنند ولی من شب امتحان میگم پاسه و جالبه که پاس هم میشه.
دیشب هم به همچین حس تخیلی بهمان دست داد و با افتخار رفتیم سرجلسه
سوال یک رو دیدیم گفتیم یه چیزایی بلتیم
سوال دو و سه و چهار به همچنین
رسیدم به سوال آخر یعنی سوال 5، خواندم، از اون سوال هایی بود که آدم میخوانه نه فکر میکنه نه سعی به فکر کردن میکنه چون میدونه نمی توانه حلش کنه
منم گفتم بیخیال این، از اون 4 تا یه 13 بگیریم و بیایم بیرون
در افکار خود غرق بودم که چشمم به جمال بارم بندی افتاد و دیدم بله، استاد الاغ ما 10 نمره بابت سوال 5 داده
خلاصه میافتیم و به قول دوستمان ری دی م به تابستانمان
عرض شود که باز معلوم نیست این اخوی ما سرش به کجای کی گرم شده که صبح تا شب معلوم نیست کدوم گوریه
حالم خوب نیست چرت و پرت می نویسم، فردا هم امتحان دارم
یه چیز جالب امروز یکی از دوستان قدیم رو تو دانش گاه دیدم بعد از 1 سال، قدیم ها با هم اینطوری بودیم و اینها
هی دستش آورد آروم زد به صورت ما، گفتم بچه نکن، هی کرد، گفتم نکن من قاطی ام، هی با خنده میزد، منم جاتون خالی یه سیلی آبدار نثارش کردم بره حالش رو ببره، از اون سیلی ها که آدم با صداش حال میکنه...

نظرات 2 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 21:51 http://www.apvt.blogsky.com

سلام.
وب خیلی خوبی دارین.
تقاضای تبادل لینک دارم.
اگه مایلید تو سایتم یه نظر بدید.
+کد افزایش آمار بازدید سایت و وبلاگ در سایت ما.:
WWW.apvt.tk
همچنین سایت ما به نویسنده توانگری مثل شما نیاز داره.
بازم اگه مایلین یه نظر تو سایتم بدین.

علیرضا پنج‌شنبه 14 شهریور 1387 ساعت 12:50

دوست دارم...
این وب بلاگ هم دوست دارم چون نوجوانی و جوانی ام توشه.........
بهترین رفیقم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد