.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

آشپزی...

تو این دنیا، آدم اگه بخواهد زندگی کنه و از زندگیش لذت ببره، باید واسه خودش لذت ایجاد کنه،تا شاید بتوانه یکم به آرامش برسه و خودش رو جلو ببره!
یکی از مهمترین لذت های زندگی من آشپزیه!
شاید خیلی برایتان عجیب باشه که یک پسر علاقه به آشپزی داره، ولی خوب حقیقته و منم افتخار میکنم بگم!
این جریان از 4 سال پیش شروع شد که ما مجرد شدیم و تصمیم گرفتیم به جای هر روز نیمرو و تُن ماهی خوردن، با استفاده از کتاب خانم رزا منتظری، آشپزی کنیم.
الان هم هر وقت فرصت بشه حتما یک سری به آشپزی میزنم.
شاید براتان عجیب باشه ولی من واسه آشپزی خیلی وقت میگذارم چون اعتقاد دارم غذا اگه قراره خوشمزه بشه باید با صبر و تامل آنرا درست کرد.
برای همین،واسه درست کردن یک عدسی ساده 4 ساعت وقت میگذارم و معمولا شام رو ساعت 2 شب می خورم.
خیلی دوست دارم برم آشپزی رو به صورت حرفه ای یاد بگیرم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد