.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

گوگل آنالیز...

رفقا این گوگل آنالیز یه چیزیه در حد این عکس بالا...
خیلی باحاله، من خبر نداشتم اینقدر امکاناته خفنی داره، یک فضول سنج به تمام معنا...
جالب ترین قسمتش اینه که من یه بازدید کننده ثابت از اوهایو/ایالات متحده دارم...
آقا چاکریم، آقا اُچکتیم.
خارج گود: چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است...

نظرات 1 + ارسال نظر
آرشام جمعه 20 دی 1387 ساعت 23:07 http://www.daneshmandeemrooz.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید. میدونید سایت و یا وبلاگ یک معدن طلاست. شما با قرار دادن بنر تبلیغاتی میتوانید یک در امد ماهیانه داشته باشید.
شاید این سئوال برای شما پیش بیاد که چه جوری.شما میتوانید با لینکی که برای شما میذارم وارد سایت شده و بعد از ثبت نام بنر تبلیغاتی را در وبلگ خود قرار داده و به ازاء هر کلیک ۵۰ تومان بدست بیاورید

http://www.oxinads.com/?a=25063

با کپی کردن این لینک در آدرس بار اینترنت اکسپلور وارد این سایت شوید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد