.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

عمو بیلی...

 

امروز ویندوز سرور 2008 ریختم، یه چیزی بود در حد فاجعه، احساس میکردم پشت ویندوز 98 نشستم
از نظر گرافیکی زیاد باحاش راحت نبودم، تو مایه های Vista بود، طول میکشه بهش عادت کنم.
هنوز باهاش در حد 15 دقیقه کار کردم، مطمئنا کارش باید بهتر از 2003 باشه، باید یاد بگیریم دیگه.
یه چیزی که تو همین نگاه اول توجه ام رو جلب کرد این بود که تو خودش Advaned Firewall گذاشته اند، یعنی یه ISA Server. تو 2003 ، Basic Firewall بودش.
تبریک به عمو بیلی...
نمیدانم شما تو چه سنی هستین! ما که بچه بودیم یه کاست داشتیم به نام رنگین کمان که آهنگ سازش مرحوم باغجه بان بود و آهنگ های فوق العاده ای داشت.
من خیلی تلاش کردم ولی تو اینترنت پیدا نکردم، به صورت اتفاقی CD به دستم رسید و هر روز چند تاش رو تو این پست قرار میدم، مطمئنم خیلی ها خوششان میاد... 

۱) نوروز تو راه 

۲) روز برف بازیه 

۳) گنجیشک و برف و باران 

۴) ترنه قشنگ من 

۵) جای آهو

۶) گربه ای که مادر

۷) کرنگ بلا

۸) عروسک جون

۹) پنج تا نقاشی

۱۰) باغ ما پرچین داره

نظرات 1 + ارسال نظر
فرشته شنبه 28 دی 1387 ساعت 22:19 http://www.jik-jik-jik.blogfa.com

__________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_هزاران شاخه گل تقدیم تو__@
___دوست مهربونم________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@اپم بیااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد