.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

موج بی هدف...

آری، من این شب ها هم سن و سال های خود را دیدم که فریاد میزدند، حنجره پاره میکردند، شماره میدادند و میگرفتند و...

اما براستی این همه داد و فریاد برای چه؟

آیا نظامی که از درون نشان داد در طول این 30 سال دزدان دریایی آنرا هدایت میکردند ارزش این فریاد ها را دارد؟

دوستان من، چقدر زود ما فراموش کردیم، خیلی زود..

نظرات 2 + ارسال نظر
Black BAT چهارشنبه 20 خرداد 1388 ساعت 23:46 http://www.blackbat.blogsky.com

تعجب می کنم که یک ایرانی این گونه طرز تفکر داشته باشد.!!!!!!!!!!!

یه ایرانی باید به فکر مملکت باشه...
نوک دماغتان را نبینید...

ناشناس پنج‌شنبه 21 خرداد 1388 ساعت 01:03

خودتان قضاوت کنید از این بازی ها .
رای ما میرحسین موسوی

میر محسن کروبی نژاد
چه فرقی داره؟
همه فاشیست، همه دزد
با برنامه ترین نامزد محسن بود، میرحسین را حمایت میکنیم چون خاتمی گفته است؟
خاتمی به ما چه داد؟
کوی دانشگاه، قتل های زنجیره ای، بستن روزنامه ها، گرفتن روشنفکران...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد