.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

وبلاگ...

از سال ۸۱ شروع کردم به تک و تُک وبلاگ نوشتن و همانطور که از تاریخ سمت راست وبلاگم مشخصه از آبان ۸۳ به صورت منظم این کار رو انجام میدم.

شایدم بیشترین وقتم رو تو اینترنت تو وبلاگ ها هستم، البته اکثرا وبلاگ های خارجی چون آموزش های خوبی دارند.

اتفاقه جالبی دیروز افتاد که کلی من رو به فکر فرو برد، انسان نازنینی رو بدون آنکه خودش بداند میشناسم و در ۹۹٪ موارد با دید انتقادی به کاراش و رفتارش نگاه میکردم، تا اینکه این دوست عزیز شروع کرد به نوشتن و دیدم چقدر فرق بین این انسان مجازی و حقیقی وجود داره.

شخصیت مجازی اش کلی منو جذب کرده و دارم حالا درک میکنم خیلی از کاراش که من تا قبل از این اونها را بی خودی میدیدم، چقدر درست و بجاست.

این سوال واسه خودم پیش آمد که شخصیت مجازی و حقیقی من هم اینقدر با هم تفاوت دارند...

نظرات 1 + ارسال نظر
رقیه نادری چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 00:24 http://mypoem.blogsky.com

سلام.

حرفتون در مورد اینکه گاهی بین خود مجازی و واقعی تفاوت هستش درسته.

منم گاهی اوقات این تفاوت رو در خودم احساس می کنم.

چون خیلی چیزهایی رو که نمی شه گفت ، می شه نوشت (فکر می کنم دلیلش این باشه).

انشاالله موفق باشین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد