.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

آهنگ۰۰۰

تو کامپیوتر خانگی ام یک فولدر دارم به نام آرام! یه سری موزیک فوق العاده

همتی کردم و انتقالش دادم به لپ تاپم، شاید این آهنگ ها برای خیلی ها معنی و مفهومی نداشته باشه، اما واسه من یه دنیا خاطرست.

خاطرات بیشماری که بعضی هاش تو این وبلاگ آمده و بعضی هاش هم تو ذهنم تداعی میشه.

خلاصه دنیایی دارم من با این فولدر نازنین!

اکثر خاطرات مربرط به بکس دانشگاه و مجردی و این حرف ها...

الان که میبینم هر کداممان چه تصمیماتی داشتیم و به کجا رسیدیم، یه سری رفتن، یه سری ازدواج کردن، از اون جمع ۱۲ نفری که همش با هم بودیم با یک نفر در ارتباط مستقیم و با ۳ نفر دیگر در ارتباط غیر مستقیم، و از بقیه هیچ خبری ندارم.

دنیایی ست، زندگی هم سخته، هم شیرینه، هر پر از لحظات بیاد ماندنی

خیلی وقته، شاید ۳ سال دیگه از اون هیجانات دوران جوانی، اضطراب ها، تپش قلب ها دیگر ندارم!

دلم لک زده واسه همین چیزها...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد