.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

در به دری...

واسه پول در آوردن باید کار داشته باشی، واسه اینکه تو این مملکت بتوانی کار درست و حسابی داشته باشی باید کارت پایان خدمت داشته باشی، واسه اینکه کارت داشته باشی باید ۸ ماه منتظر بشی تا نوبت اعزامت بشه و تازه ۲ سالت شروع میشه، یعنی یه چیزی در حدود ۳ سال بیکاری.

مثل الان من، هر جا میریم واسه مصاحبه، قبول هم میشیم ها ولی تا میگم ۸ ماه دیگه میرم خدمت میگن باشه با شما تماس میگیریم...

این میشه که صبح تا شب تو خانه هستیم و فقط درس میخوانیم، ولی چه فایده هیچ چیز جای تجربه رو نمیگیره...

خدایا  الان من و امثال من نباید از دستت شاکی باشیم که چنین گو.... ایی با نام دینت دارن تو این مملکت میر...نند؟؟!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد