.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

تاریخ...

میگن تاریخ تکرار میشه...نمیدانم!

این روزها دارم چرند و پرند دهخدا را میخوانم...

عجیب شبیه روزگار ماست، روزگاری که روسیه ها کشور رو غصب کرده بودند...

روزگاری که یه مشت فتنه گر و آشوب طلب که از بیگانگان پول میگرفتند کشور رو به هرج و مرج کشاندند...

روزگاری که یکی از همین آشوب طلب ها بزرگترین لغت نامه زبان پارسی رو تهیه کرد...



میگن تاریخ تکرار میشه...نمیدانم!

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان پنج‌شنبه 10 دی 1388 ساعت 22:54 http://www.abremohajer.blogsky.com

درباره قالب وبلاگت فقط نظر می دم برای تنوع خوبه به نظر من یکنواختی موجب غصه است.

باران؟ دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 11:30

خوشگله ولی قبلی رو به خاطر رنگش و خاطراتش بیشتر دوست داشتم! به من ربطی نداره البته!
تاریخ هم- از نظر علمی اگه بخوای- تکرار نمی شه. می تونم اثبات کنم! ولی از نظر نگاه اجتماعی و عامیانه میشه خوب هم می شه. مثلا اداهای روسیه عین بازی های عهد قاجارشه!!!

قالب یه نمه حال و هوای این روزهای منه...
جالبه، الان که دارم این کتاب رو میخوانم احساس میکنم روزنامه های چاپ امروز که از ممیزی رد شدن رو ورق میزنم
همتی میخواهد که چند سطری ازش نقل کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد