.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

خواستن...

شب ها که هوا یه نمه خنک میشه و قابل تحمل، ساعتی هست که منم از محل کارم میام خانه، معمولا با اتوبوس بر میگردم.

مسیر برگشت، شامل مراکز خرید و پارک ها و رستوران ها است و اون موقع شب پر میشه از مردمی که برای تفریح میان بیرون.

خانواده ها، زوج های جوان، بچه های کوچک، دختر پسر ها که همگی یه لبخندی دارن.

دلم میگیره، دلم میگیره که من چرا جای آنها نیستم، دلم میگیره که چرا دستی نیست که دست من رو بگیره.

دلم میگیره...


نظرات 1 + ارسال نظر
صدف چهارشنبه 16 تیر 1389 ساعت 11:40 http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد