.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

بد نوشت...

اول هفته بود که یکی از دوستان قدیمی تماس گرفت، محل کار بودم و امکان جواب دهی نبود، حدود ۸ باری زنگ زد و ۲ تا اس ام اس که کاره فوری دارم، نمیدونم چرا خوشحال شدم، فکر کردم با خود من کار داره، با بدبختی تماس گرفتم و دیدم دوست عزیز ما کارش یه جا لنگه که یاد ما کرده.

فقط فحش بهش دادم.

اصلا نمیخواستم این جریان رو تو وبلاگم بگم و از اول هفته داشتم با خودم کلنجار میرفتم

حقیقتش اینه که تمام دوستان (سابق) من، همشون در بدترین دوران زندگیم خودشان را کشیدن عقب، شاید فکر میکردن صدمه میبینند، اونها منو نمیخواستم، نه فرصت گوش دادن داشتن و نه زمان بیرون آمدن.

حالا که من خوب شدم کم کم دارن از سوراخ میان بیرون و جویای حال میشن، خب میشه همه چیز رو نادیده گرفت ولی...

ولی...

فکر کنم خیلی زمانها دوستیهایم بیشتر برای دیگران منفعت داشته تا خودم.

پ ن: این رو نوشتم، چون دلم میگفت بنویس که همیشه یادت بمونه.

نظرات 2 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 23:56 http://milad7box.mihanblog.com

اگر می خواهید بازدیدتان را در روز چندبرابر کنید.یکی از راههای افزایش آمار و رنک در گوگل استفاده از لینک باکس است.
میلاد باکس در تاریخ مرداد 89 طراحی شده است.اگر تمایل به استفاده از آن دارید کدی را که در انتهای نظر قرار دارد در قالب وبلاگ و یا سایت خود اضافه نموده و از طریق ارسال لینک . لینک خود را بفرستید تا در لینک باکس قرار بگیرد..
توجه داشته باشید که این لینک باکس تازه ساخت است و هر سایتی که زودتر اقدام نماید لینکش بالاتر از سایر لینکها قرار می گیرد.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با آی دی مدیر لینک باکس در تماس باشید
milad_seven07@yahoo.com
کد لینک باکس:
<SCRIPT language="javascript" type="text/javascript">
document.write ('<center><ifr');
document.write ('ame width="532" height="530" src="http://milad7box.mihanblog.com" style="border: 0px;"');
document.write (' border="0" scrolling="auto"></ifr');
document.write ('ame>');
</SCRIPT><!-- Begin WebGozar.com Counter code -->
<script type="text/javascript" language="javascript" src="http://www.webgozar.ir/c.aspx?Code=1823115&t=counter" ></script>
<noscript><a href="http://www.webgozar.com/counter/stats.aspx?code=1823115" target="_blank">آمار</a></noscript>
<!-- End WebGozar.com Counter code --></span></td>
</SCRIPT>

الی شنبه 30 مرداد 1389 ساعت 16:21 http://bedokhtaram.blogsky.com

من همیشه میگم دوستای خوب اونایین که دو زمان حضور واقعیشونو کنارت حس کنی : یکی زمانیکه خیلی خیلی خوشحالی و یکی زمانیکه خیلی خیلی ناراحتی اما کوش...

من که پذیرفتم همه آدما خودخواه و بیوفان ( حداقل میشه به جرات گفت اغلبشون ) از شانس بد ما همه دوره وریای ما هم از همون اغلب تشکیل شدن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد