.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سرعت...

با این سرعتی که شب ها میرونم آخر سر یا خودم رو به فنا میدم، یا یه نفر دیگه رو

تازه میخوام مزدا ۳ هم بخرم او موقع چه شود...

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 14:51

سلام از وبلاگت خوشم اومد . برای همین خیلی از قسمتاشو خوندم .
یکم از نوشته های باران و علی هم خوندم . راستی چرا علی انقدر کم نوشته؟؟؟
برم سر اصل مطلب : چرا شما مردا انقدر تند میرید و با عصبانیت رانندگی میکنید ؟ اگه به فکر خودتون نیستید به فکر اونای باشید که دوستون دارند و نگرانتونن..
هر چند به نوشته های قدیمت که نگاه می کردم پشتش یه ادم اروم و منطقی دیدم نه یه ادم عصبی ولی به نظرم نوشته های الانت نشون میده یکم اشفتی ای!!!!!
لطف کن به خودت مسلط باش و با مشکلات زندگیت مقابله کن و محکم جلوشون به ایست..و به ادمای اطرافت نشون بده لیا قتت خیلی بیشتر از ایناست
ببخشید زیاد حرف زدم . ولی مطمئن باش اینارو به عنوان نصیحت نگفتم . یه جورای حرف دل خودم بود. ممنن که گوش دادی
ارزو میکنم تو زندگیت همیشه موق و سر بلند وخوش باشی (نرگس)

چون زن گرفت ما رو دیگه آدم حساب نمیکنه، کلا آدم بی وفایی هست
من کلا آروم میرونم، جدیدا شبا که از کار بر میگردم یه نمه تند میگازم که باید ترک کنم، یعنی از 2 شهریور تمامی عادت های بد رو گذاشتم کنار و اینم روش
خب اگه روزانه افرادی باشند که روی روحتان پاتیناژ برند همین میشه دیگه!
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد