.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

حس خوب...

چه حس خوبی به آدم دست میده وقتی یه آدم، یه غریبه میاد واسه آدم وقت میزاره و بهش گوش میده و آخرش هم نظرش رو میگه.

این آدم ها لایق بهترین ها هستند...

پ ن: نظر پست قبلی...

نظرات 3 + ارسال نظر
ناشکیبا جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 22:57 http://www.nashakiba.ir

خیلی جالب بود لذت بردم .
به من هم سر بزن[گل][گل][گل]

2mim جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 23:01 http://www.2mim.org

سلام
وبلاگ جالب و جذابی دارین اگه مایلین باهم تبادل لینک داشته باشیم
در صورتی که مایل هستید مارو با عنوان .::دومیم | سرگرمی و تفریح ::. لینک کنین و خبرشو بهم بدین تا با عنوان دلخواه لینکتون کنم.
موفق باشید

شیوا شنبه 13 شهریور 1389 ساعت 13:16

سلام

پاکستان واسه چه کاری ؟؟؟امداد چه سبکی؟؟؟

حواستون باشه به رانندگی چون ممکنه یک بنده خدایی که مثل ادم رانندگی میکنه به خاطر شما قربانی بشه.....
چه نیازی هست با دنیا مبارزه کنی ؟؟

امداد رسانی، نمیتونم جزئیات رو بگم.
من غلط کردم راجب رانندگی نوشتم
چون زندگی همش مبارزه است
۲۰ سوالی بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد