.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

موج...

موج کپی رایت قهوه تلخ به شکل بدی داره رو به قهوه ای شدن میزنه...

ملت، کلا کپی رایت خوبه به خداااا، باور کنید...

ملت،‌اورجینال بخرید، نه به خاطر مهران مدیری، به خاطر کپی رایت...

ملت، تو بوق و کرنا کردید برید بخرید چون مدیری جلوی اینها وایساده، بعد خوداییش از خودتان نمیپرسید جریان مجوز ارشاد و تبلیغاتی که داره شهر رو جر میده چه جوریاست؟؟؟؟

نه خدایی؟...

نظرات 1 + ارسال نظر
صابر چهارشنبه 31 شهریور 1389 ساعت 00:01 http://ps-neghab.blogsky.com/

عزیز باور کن در اولین هفته ای که این سریال در فروشگاه ها پیدا شد زود رفتم خردیدم بخاطر اینکه مدیری خودش رو نفروخت به اینا

در ضمن جالبه سریال..البته جالب تر هم میشه منتظر بعدی ها هستم

دوست عزیز منم منظورم همین بود، نمیخوام نیمه خالی لیوان رو ببینم، ولی نفروختن به اینها و این همه تبلیغات جورواجور توی شهر و نت یکم جور در نمیاد
من منظورم این بود که اورجینال بخریم واسه حمایت از این صنعت، مگرنه باور کن فورختن و اینها هم همه بازیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد