.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

دانشجویی...

اون قدیم ها، 84 اونورا که دانشجو بودم تو شهرستان، زندگی تازه شب شروع میشد.

اون زمان که اینترنت پر سرعت نبود که فرت و فرت فیلم دانلود کنم بشینم ببینم، این تلویزیون کانال 3 روشن بود، یا فوتبال داشت یا بسکتبال، ساعت 2 هم میپرید کانال 2

صداش رو قطع میکردم و توی کامپیوتر آهنگ های 50 سال موسیقی رو میزاشتم و میشستم با ویندوز ایکس پی ورق بازی میکردم، تا حدود ساعت 4 صبح

دو سه روزی هست که تنهام توی خانه، فیلم دیدن رو واسه خودم ممنوع کردم و دارم 50 سال موسیقی گوش میدم.

تو آسمونام ...

بعد 7 ماه هنوز، هر آهنگ، هر کوچه، هر خیابان، همه جا تو رو صدا میزنه...

باورت میشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد