.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

ثبت بشه...

می نویسم تا ثبت بشه که من از این کشور، از تمام فرهنگش، از مردمان از خود راضی اش، با تمام وجود متنفرم...

میمونم تا تصمیمم رو قطعی کنم، اگر تا 5 ماه دیگر هنوز هم همین حس رو نسبت به آمریکا داشتم، بر میگردم و پشت سرمم هم نگاه نمیکنم، واسمم مهم نیست که اینجا اسمش آمریکاست و سرزمین فرصت ها، میخواهم جایی زندگی کنم که شاد باشم، خوشحال باشم...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 20:09

آنگاه که زمان مرگم فرا برسد،کسی‌ که باید بمیرد منم...پس بگذار آنطور که می‌خواهم زندگی‌ کنم
دیدم به پست فبلیت میخوره گفتم...
آقایی یکم آرامش داشته باش قات زدی داری تخته گاز میری ها... اجازه بده کمی زمان بگذره همون ۵-۶ ماهی که میگی... ولی تو این مدت سعی نکن دوران تاریکی تو خاطراتت درست کنی حالا چه موندی آمریکا و چه آمدی ایران به خودت فرصت بده اینقدر هم حرص نخور.

آنگاه که زمان مرگم فرا برسد،کسی‌ که باید بمیرد منم...پس بگذار آنطور که می‌خواهم زندگی‌ کنم
دیدم به پست فبلیت میخوره گفتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد