.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

شب های ما...

یه قسمت از زندگی هست که همیشه داره با آدم کلنجار میره.

نمیخواستم هیچوقت در این مورد اینجا بنویسم، به خاطر یه سری حریم ها که هست و باید باشه.

تو زندگیم، سر یه تجربه ای که نه من داشتم و نه اون، سالهای خوبی رو دور از هم گذراندیم، بدون اینکه بدونم هر دو همدیگر رو دوست داریم.

موقعی فهمیدیم که من درگیر بود، و من موقعی فهمیدم که اون وارد زندگیش شد.

این تجربه شاید تلخ، تقصیر کسی نبود، هر دو بلد نبودیم که میتونیم مثل بچه آدم بشینیم حرف دلمان رو بزنیم و نترسیم از چیزی...

حالا داره درست همین قضیه پیش میاد، باز نشانه ها، علامت ها، سوال ها، چیزهایی که بقیه میبینند و من میگم اینها عادیه...

این دفعه هم دارم مثل گذشته رفتار میکنم، هنوز میترسم بشینم حرف بزنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد