.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

گلهای رنگارنگ...

من مسعود بهنود رو در همین حد میشناسم که میاد بی بی سی، در مورد مجله ها و روزنامه ها صحبت هایی میکنه.

گلهای رنگارنگ، مستندی که مسعود بهنود حدود 40 سال پیش شروع به ساختش گرفت و طی این سالها به گفته خودش مقداریش از دست رفت و مقداریش پیدا شد، برنامه ای هست راجب موسیقی سنتی ایران.

این مستند رو 2 ماه پیش دانلود کردم ولی تا دیشب که شب تولدم بود فرصت نکردم ببینم.

اگه به موسیقی ایرانی و سنتی علاقه دارید از دستش ندید، فوق العاده هست، واسه من که خاطرات بچگیم گره خورده با پدر بزرگم و رادیویش و کاست های بنان، عالی بود.

این مستند رو باید چندین بار دید، حفظ کرد، هزمش کرد.

بنان، واقعا صدای جاویدانی داره، هنوز هم صداش جاویدان هست و به قول بهنود: غرور بجای بنان

آقای بهنود، مرسی بابت این مستند، همیشه سپاسگذار شما خواهم بود...

نظرات 1 + ارسال نظر
مگهان چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 12:35

یه حسی می گفت تو پست بهمن نگاه کن !
ببین آیا اینجا وبلاگ یه بهمنی نیست ؟!

که هست دیگه گویا !
موسیقی سنتی ! ممنون از معرفیتون

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد