.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

رای...

شهر من، یا بهتر بگم ایالتی که من هستم، جزء ایالت های مومن آمریکا محسوب میشه، از اینها که یکشنبه پاشو برو کلیسا و هرکی یکشنبه میره سره کار کافره و خلاصه وضی داریم با خر مذهب های اینجا.

دیروز انتخابات بود در مورد اینکه دو همجس، میتوانند قانوناً با هم ازدواج بکنند یا نه؟

از دو ماه قبل رو در رو دیوار شهر زده بودند که برید رای بدید که نمیتوانند و اینها، خلاصه این قانون رای نیاورد و همچنان همجنسگرا ها نمیتوانند قانوناً ازدواج کنند.

حالا به درستی و غلطی این قانون کاری ندارم، چیزی که توی تبلیغات مخالف ها خیلی رویش مانور داده میشد این جمله بود: آخرین خط نگه داشتن خانواده...

مسخره است، واقعا مسخره است، اینجا خانواده و تشکیل خانواده و این حرف ها در حد پشم هم نیست اونوقت میان میگن آخرین خط نگه داشتن خانواده

جالبتر اینه که ایالت های شمالی با اینکه بی دین هستند و آنچنان اعتقادی ندارند ولی بیشتر خانواده دوست و خانواده نگه دار هستند و ازدواج همجنسگراها هم قانونی...

اینکه که ذهن قفل ربطی به مکان نداره، ایران باشه یا آمریکا، خل و چل همه جا پیدا میشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 16:02

تو هم رای دادی ؟

خیر...

جزیره یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 10:46

عجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــب. یعنی اونجا واسه هر قانونش ملت میرن رای میدن؟
کاشکی به ما هم میگفتن که واسه هدفمندی یارانه ها بریم رای بدیم!!!!!!!

? دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 12:07

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد