.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

چالش...



عکس بالا رو حدود 20 روز پیش گرفتم، مکانش هم که مشخص هست، جلوی کاخ سفید.

اما جریان داریم با این آقایی که داره سرخ پوست بازی در میاره و با فلاش مشخص کردم.

حتما با خودتان میگید این کسخل داره موج مکزیکی میزنه، یا از حقوق سرخ پوستان که توسط آمریکای جهانخوار به فنا رفتن دفاع میکنه، یا شایدم داره وردی میخونه اوباما دود شه بره هوا

هه هه، نخیر آقاجان، شما چرا ساده هستین، شما چرا فریب میخورید؟

ایشان، در حال تبلیغ دین اسلام هستند...

ما داشتیم راه خودمان را میرفتیم که دیدم این بابا داره سرخ پوست بازی در میاره، گفتیم بریم باهاش عکس بگیریم بفرستیم بچه محل ها و بگیم من با تنها سرخ پوست-کسخل منقرض نشده عکس گرفتم و خلاصه یه پزی بدهیم...

خلاصه رفتیم جلو، دیدم جناب پشت لباسش نوشته محمد رسول الله، البته به اینگلیسی، گفتیم آقاهه، چیکار میکنی؟ گفت: هانی، آی ام بیزی رایت نا، کود یو استی؟ من: شور

بعد شرو کرد حرکات ژانگوله انجام دادن و یه سری کار های عجیب غریب، وقتی کارش تموم شد و مردم حسابی دورش جمع شدند و معرکه اش به ثمر نشسته بود آمد و گفت: هانی، من دارم با خدا راز و نیاز میکنم، منم گفتم این چه راز و نیازی هست و واسه چه دینی هست؟

گفت: هانی، تو این رو از هر مسلمونی بپرسی بهت میگه، من وقت ندارم به تو توضیح بدم که، من باید دین اسلام را تبلیغ کنم.

منم که جو زده، خودم رو نماینده تام الختیار تمام مسلمانهای عالم یه لحظه تصور کردم به خودم گفتم بزار ادبش کنم مرتیکه دلقک رو...

گفتم من میخوام الان مسلمون شم، گفت اینطوری نیست که، باید فلان و بهمان، منم گفتم اشهد ان لا.... خلاصه اشهدین رو براش گفتیم و فکش افتاد کف زمین، گفتیم دیدی دادا، ما خودمان ذغال فروشیم، جلو قاضی و ملق بازی؟

گفتیم ولک، جم کن این کسخل بازی ها رو داری آبروی هرچی مسلمونه میبری، کجا مسلمونا حرکات ژانگوله انجام میدن؟ این کارا چیه

و ایشان هم در کمال تواضع گفتن برادر الحمدالله، بیا با همدیگر نماز بخوانیم و شروع کرد بلند بلند اذان گفتن

ما هم یک یو آر اَس ... حواله اش کردیم و با تذکر پلیس که داری توهین میکنی، از محل سیرک خارج گشته پی کار خود رفتیم.

پ ن 1: نمیدانم طرف گِی بود چی بود هی میگفت هانی، فهمید ما هم مسلمونیم گفت برادر

پ ن 2: واقعا تو اون زمان شک کرده بودم که یکی به این دیوانه پول داده که بیاد آبرو مسلمونها رو ببره

پ ن 3: فکر کن یکی 10 سال پیش زده برج های مملکتت رو ترکونده، آنوقت کپی برابر اصلش آمده جلوی کاخ سفید، داره اذان میگه...

نظرات 4 + ارسال نظر
لیلا یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 10:12

سلام هموطن
خیلی خوشحال شدم که یه ایرانی تو شهر رنگارنگ بیگانه، تونسته ریشه خودشو حفظ کنه
از ته دل برات آرزوی موفقیت میکنم داداش غریبم
امیدوارم هرچه زودتر به ایران برگردی

جزیره یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 10:44

سلام
میگم اونجا هم ادماش عالمی دارناااااااااااااا.ما که اینجا از این ژانگولر بازیا نمیبینیم
البته به نظرم کار این اقا بیشتر اسلام زدایی بود تا دعوت به اسلام..اخه خداییش حرکاتش یکم خل وضع میزد

دقیقا، طرف بالا خانه رو اجاره داده بود.
منم تو متن گفتم، واقعا آدم شک میکرد که این پول گرفته مسلمانها رو خراب کنه یا اینکه خله؟

خاله ی فرهاد!! دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 02:44

این یارو ؟ من درباره اش همه فکری کردم به جز تبلیغ اسلام !!
یا از دیوونه خونه فرار کرده بود یا جو زده شده بود گفت ما هم بریم یه عرض اندامی بکنیم !!!...
خلم ، خلهای قدیم ... این یارو زنجیر پاره کرده !!
اینا هم منتظر یه بهونه ان که بگن : نیگا ، نیگا !! مسلمونا همه اینجورین ...
یکی مثل گوآردیولا به خاطر حمایت از فلسطینیا از کار بی کار میشه یکی مثل این ...
واقعا واسش متاسفم...

بنده خدا بی آزار بود و اکثریت مردم اونجا دیدشان این بود که طرف دیوانه هست
حالا یه دوماه دیگه میرم بهش سر بزنم، ببینم در چه حاله
گوآردیولا از کار بی کار نشد به خاطر فلسطین ها، امسال گند زد به تیم، هیچ جامی نیورد، انداختنش بیرون، مثل خـــــــیلی مربی های دیگر، البته من اینطوری فکر میکنم

زندگی کوتاه است .. مونیکا دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 03:56 http://monica.blogsky.com

اسم وبلاگتون من رو یاد سریال محبوبم انداخت ! Friends

یادش بخیر فرندز، چقدر خندیدیم از دست جویی
هنوز هم به نظر من بهترین سریال هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد