.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

سوال...

هفته بعد، یکی از بزرگترین گردهمایی های انتخاباتی دموکرات ها در شهر ما برگزار میشه و اوبوما هم به سوال های مردم جمهوری خواه شهر ما پاسخگو خواهد بود.

میخوام شانسم رو امتحان کنم و ببینم فرصت پیش می آید این دو سوال را از رئیس جمهور بپرسم یا خیر.

1- به عنوان یک شهروند ایران از شما سوال دارم، چرا تحریم هایی که مستقیما مردم ایران را نشانه گرفته است، مانند عدم فروش و ارائه خدمات به هواپیماهای مسافربری، را لغو نمیکنید؟

آیا هدف از این تحریم ها مردم ایران میباشند یا حکومت ایران؟

اگر هدف دولت ایران میباشد به چه دلیل منطقی باید هر ساله شاهد سقوط و کشته شدن شهروند های غیر نظامی ایرانی باشیم.

2- به عنوان یک رئیس جمهور قانونمدار که مدافع آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر و آزادی بیان میباشد، چرا در مقابل سخنان جنگ افروزانه ی نخست وزیر و وزیر دفاع اسرائیل سکوت کرده و چراغ سبزی هم نشان میدهید؟

مگر نه آنکه حمله نظامی به کشوری باید با مجوز شورای امنیت سازمان ملل باشد در غیر این صورت تجاوز به حریم کشور دیگر به حساب می آید؟

مگر نه آنکه شما و رئیس سازمان ملل تمامی سخنان دولتمردان ایران را در مورد اسرائیل محکوم کرده اما در مقابل سخنان طرف مقابل سکوت همراه با علامت سبز نشان میدهید؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 15:51

سلام ....
رفیق خوبی بودی ... خدا بیامرزت ! البته اگر به یک ایرانی نوبت حرف زدن برسه ...؟ ! نمیدونم چی ژیش میاد. ولی برات آرزوی موفقیت میکنم و برام جالبه بدونم نتیجه حضورت توی این جلسه تبلیغاتی چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد