.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

.:Friends:.

روزانه های کاملا شخصی من...

کوزت و دیگر هیچ...

از کار قبلی آمدیم بیرون که هم درس بخوانیم هم دنبال کار نون و آبداره دیگه ای بگردیم، نتیجه اینکه ریدیم به هر دو و نه درس درست درمونی میخوانیم نه کاری پیدا میشه.

آقا من یک عشقی دارم تو زندگیم، اونم پیانوم هست، یعنی یادش که میوفتم میگم گور بابای آمریکا بزار بلیط یه سره بگیرم برم پیش معشوقم، بعد در همین حال و حول مغزم میگه زاییدی بابا که همچین بی راه هم نمیگه!!!!

اِنی وی، از اونجا که تو ایران پیانو قیمت خون رو داره ما هم فکر میکردیم اینجا هم همینطوری هست، نمیدانستیم اینجا پیانو یه چیزی مثل کتاب حافظ باید توی کتاب خانه همه ی خانواده ها باشه، حتی اگر سالی یکبار برای تمیز کاری شب عید از کتابخانه بیاد بیرون...

خلاصه داشتم قیمت پیانو ها را میدیدم آقا مفت، یعنی گرند پیانو هلو میتونی پیدا کنی 3 هزار دلار، باز ارزونتر خواستی میتونی دیواری بگیری 500 دلار، بازم نه جان خودم دیروز یکی آگهی داده بود پیانو گراند یاماها مجانی بیا فقط بردار ببر، فوقش آدم 200 تام میده واسه کوک و رنگ و لعاب و خلاص، صاحب یک گراند میشی که من تو خوابم نمیدیدم بتونم باهاشون بزنم چه برسه بخوام یکیش رو داشته باشم.

القصه، کوزت بود میرفت لب چشمه آب بیاره توی سرمای زمستان با اون انگشت های کوچولوش، وایمیستاد پشت ویترین به اون عروسک گنده نیگاه میکرد، آره همون کوزت بینوایان، همون که ژان وال ژان دیدش و دلش کباب شد رفت واسش اون عروسکه رو خرید، همون کوزت الان شده من، میرم تو این سایت های دست دوم پیانو میبینم مفت، همچین معصومانه نگاهش میکنم، ولی چون از جیب فعلا میخوریم پولی ندارم که بدم بابتش، هیچ ژان وال ژانی هم از من خرس گنده خوشش نمیاد...

ای روزگار...

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضت سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 00:07

نه به اینکه سالی یک پست هم نمیدی نه به دو تا دوتا ....
سر جلسه کنکور دست به چونه شدی ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد